4 november 2013

Teamdag Oktober 2013


Hoi allemaal,

Vorige week zaterdag 26 oktober hadden we een teamdag. Georganiseerd door Erna, de upper upline ;). Ze organiseerde een teamdag in eerste instantie voor al haar directe downlines, maar de club wordt al zo groot dat ook alle downlines welkom waren die onder haar vielen... Ja, en wat krijg je dan.. Dan is het huis te klein en moest er een zaaltje geregeld worden haha.

Een kleine impressie van de dag laat ik jullie zien door middel van wat foto's.

We werden welkom geheten en Jose had twee heerlijke taarten gemaakt, monchou en kwark yummie! Mijn beide lievelingstaarten, maar had de voorkeur gegeven aan de monchou en die was erg lekker! Na koffie en thee te hebben gedronken moesten we met zijn alleen in een kring gaan staan om te swappen, erg leuk! Ik voelde me net jarig hihi ;)

Daarna kregen we een workshop van Christa, zij had iets leuk bedacht namelijk pompoenen maken. Ideaal voor de herfst en laat het nu net herfst zijn, dus lekker aan de knutsel allemaal.

We hebben in de middag nog uitleg gehad van Erna van welke leuke dingen we kunnen doen met het Envelope Punch Board en 3 hele leuke workshops van Gonny met washi tape.

De swaps van deze dag. Het zakje met de paars/roze bloemen is mijn swap. (Ja! Ik ben alweer vergeten foto's te maken van mijn eigen swaps.. haha, sorry)

En het eind resultaat van Christa's en Gonny's workshop. Super leuk toch?!

Na afloop ben ik nog gauw de action gedoken om wat tule te kopen voor mijn nieuwe stempelset Keepsakes Ornament en heb ik Wil weer afgezet op het station Apeldoorn. 's Avonds heerlijk bijgekomen van deze drukke maar oh zo leuke dag!

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er gezellig uit en wat had ik jullie graag even gezien en gezellig gesproken! Tot snel! Have fun @ Manchester

    BeantwoordenVerwijderen