18 november 2013

Zomaar


Hoi hoi,

Ik heb maar eens een retired stempelsetje uit de kast gehaald, want retired of niet, hij is en blijft leuk de 'Raining Flowers'. Heel functioneel en ik ben gewoon gek op bloemen....

Ik heb verscheidene van deze kaartjes gemaakt (niet op de foto) als bedankje voor mijn klantjes. Helaas paste de 'Hartelijk dank' stempel van de stempel set 'Sentimenten' niet op de  kleinste framelit van Bitty Banners Framelits. Dan maar een zomaar kaartje, ook leuk toch?

Een echt stempelkaartje dus, handig te maken met de stamp-a-ma-jig en redelijk eenvoudig maar oh zo leuk!
Gebruikte items:


Aanstaande donderdag vertrek ik al heel vroeg naar Manchester, ik heb er echt heel veel zin in! Ik laat jullie na de convention mijn swaps zien, want ik heb er eens aan gedacht om al mijn swaps op de foto zetten voor de verandering haha. Dus binnenkort krijgen jullie mijn 110 swaps te zien.

Leuk dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij heb, heel leuk! Dankjulliewel XX

1 opmerking: