30 november 2013

Zoo Babies


Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een stempelset 'Zoo Babies' aangeschaft tijdens de 25% kortings-week.  Ik vind hem zo snoezig, lief en geschikt voor kaarten voor o.a. baby, kinderen, suprises enz. dat ik hem moest hebben. Ik maak namelijk vaak kaarten als 'Gefeliciteerd' maar een beetje afwisseling op o.a. een beurs en op voorraad kan nooit geen kwaad.

Ik heb uiteraard mijn nieuwe en favoriete stempels 'Gorgeous Grunge' ook weer gebruikt. Die is echt onmisbaar en zul je denk ik nog vaak op mijn blog tegen komen. Hoe gek ik was op de Stampin' Spritzer, dit stempelsetje heeft mijn liefde gewonnen.

Kleurrijk kaartje met veel roze en geel, de washi tape komt hier ook goed van pas.
Gebruikte items:


Ben momenteel nog mijn foto's aan het sorteren van Manchester en mijn artikel plaats ik z.s.m. Bedankt voor het kijken en liefs X

6 opmerkingen:

  1. Je kaartje is echt super geworden. En ik ben het helemaal met je eens hoor, ik ben ook helemaal gek van de gorgeous crunch en die ligt ook echt voor het grijpen als ik aan het knutselen ben. Bij mij zie je hem dus ook heel regelmatig voorbij komen. Groetjes, en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje. Gorgeous Grunge is bij mij ook favoriet.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ah, wat leuk, een rode olifant. super kaart weer. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful & so adorable. Loving the layers & colours, plus how you've still managed to keep your card on the CAS side. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen