9 december 2013

Een dochter!


Niet voor mij (nog)! ;) Hopelijk ooit, maar niet voor nu. Nee, dit is een kaartje die ik 'custom made' heb gemaakt voor iemand die ik ken van vroeger en mijn kaartjes voorbij zag komen op Facebook, met de vraag of ik ook kaarten verkoop? Maar natuurlijk! En ik maak zelfs kaartjes op maat!

Ze had mijn kaartje gezien van 'Zoo Babies' en vond het idee erg leuk. Of ik misschien zoiets kon maken met een uil die op een tak zit. (De wel bekende baby kaartjes, geloof ik) En of ik dit in veel verschillende kleurtjes kon doen, want de moeder hield niet van roze. (Hoe is dit mogelijk???, roze is so pretty!)

Anyway dit is het kaartje geworden, met een sneak peek naar DSP papier uit de nieuwe catalogus van Stampin' Up!

De googlie eyes (retired) van de uil vind ik zo leuk! Ik heb ze vorig jaar gekocht uit de mini herfst/winter catalogus en dacht die komen altijd wel een keer van pas.
En uiteraard je ziet het goed, Gorgeous Grunge ...

Ik vind dit soort kaartjes echt leuk om te maken, dit is echt mijn stijl denk ik. Clean and Simple. Love it en leuk om te doen natuurlijk.

Gebruikte items:

Bedankt voor het kijken en liefs X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen