21 december 2013

Guest designer voor 'Crazy for CAS'


Hoi allemaal,

Een tijdje geleden deed ik mee aan een challenge van Crazy for CAS. Zie mijn artikel daarover HIER
Ik ben toen eerste geworden wiehoee!! En daarom mocht ik voor de uitdaging die vandaag online komt 'Guest Designer' zijn. Best een eer toch? :)

Dus, dat wilde ik met alle liefde doen. De uitdaging voor vandaag was: Alles mag maar het moet wel CAS zijn. CAS = Clean & Simple, dus niet te veel poespas op je kaart en een groot gedeelte van je kaart moet 'leeg' zijn. De mensen die mij al een tijdje volgen weten dat ik van simpele kaartjes houdt, dus dit was helemaal mijn ding.

Mijn inzending:

Hihi en weer Gorgeous Grunge.. Vind je dit stempelsetje ook zo leuk? Hou vanaf januari 2014 mijn blog in de gaten! Wat er dan komt is een verassing...
En het was ook wel weer even leuk om geen kerstkaart te maken en lekker te werken met mijn favoriete kleur: roze.

Gebruikte items:


Het kan zijn dat er de komende dagen minder updates zijn. Ik moet aankomende weken heel veel werken en ben ook niet thuis tijdens kerst en oud en nieuw.  Ik zal mijn best doen om alsnog updates te plaatsen. Bedankt voor het kijken en liefs xxx

3 opmerkingen:

  1. Supergaaf kaartje weer Chantal! Ik ga proberen ook mee te doen!
    Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig geworden Chantal!! Past weer helemaal in jouw straatje. Altijd leuk om hier even te kijken en inspiratie op te doen!!

    Veel liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeel mooi Chantal. Ik ben dol op dit soort kaartjes.
    Fijne dagen!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen