11 december 2013

Hello


Kwam dit kaartje nog tegen tussen mijn concepten, lol... Van erg lang geleden alweer ;) Geloof dat ik deze heb gemaakt in September bij Erna thuis.

Foto's zien er wat anders uit dan anders, maar jullie moeten het er maar mee doen haha.. Aangezien het kaartje is ingepakt in folie e.d.  Dit is trouwens gedaan met een techniek die heel makkelijk en heel leuk is om te doen. Misschien herinneren jullie dit artikel nog wel, hierin heb ik deze techniek ook gebruikt, en hier heb ik ook uitgelegd hoe deze techniek werkt. Het is namelijk gedaan door middel van tape, leuk he?



Jaja, weer roze ;)

Heel erg roze, ik weet het.

Die hartjes blijven ook leuk he? Zijn van de Owl Builder Punch, love it!

Bedankt voor het kijken en morgen ochtend weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten