3 december 2013

Ik gaf een WOW Workshop op de Stampin' Up! Convention in Manchester!


Jaaa, je leest de titel goed! Ik mocht een workshop geven op 'main stage' bij de general session. En niemand minder dan Sara Douglass (dochter van oprichtster Shelli, kondigde mij aan). Ervoor vroeg ze mij wel hoe je mijn naam uitsprak, want ja.. Nederlandse namen zijn voor Amerikanen soms wel erg lastig uit te spreken. Maar ze sprak mijn voor en achternaam echt keurig uit zoals het hoort. Erg tof!

Dus... toen werd ik opgeroepen en ik was zo zenuwachtig! Alles moest natuurlijk in Engels en eerlijk gezegd had ik me niet voorbereid met een bepaalde tekst ofzo. Nee, ik deed alles gewoon op dat moment zelf. Ik wist wat voor een papier ik in mijn handen had en wat ik er mee ging doen, dus ik dacht hoe moeilijk kan dat zijn?? Ik maakte me wel erg zorgen om het feit dat het in Engels moest, maar ik heb zoveel complimenten (achteraf) gekregen over mijn Engels, dus dat is wel goed gegaan denk ik.  (En wow, dit geeft je zo'n boost, dat heb ik toch maar even geflikt.)

Nou daar ging ik dan..

Fieuw... ik zit.. Kan ik al praten? Help!!
Halverwege de workshop, was ik al gewend aan een workshop geven. Kun je nagaan hoe snel iets gewoon wordt en de zenuwen minder waren of eigenlijk helemaal weg. Hier liet ik mijn sponge techniek zien die ik heb gebruikt om de banner.
Mijn kaart in beeld
Zo gaaf om jezelf zo groot te zien, er hingen naast het podium (centraal) rechts en links twee hele grote schermen waar je op te zien was voor het publiek. Voor mij stonden drie televisies voor de tafel zeg maar, die alleen ik kon zien en het publiek niet, 2 wat er op dat moment te zien was in het publiek en 1 met hoeveel ik tijd ik nog had op het podium... En ik heb alles gehaald binnen de hoeveelheid tijd dat ik mocht. 
Geen idee wat ik hier aan doen ben, ik denk gewoon lekker aan de knutsel (terwijl duizend mensen je toekijken, haha)
En het eindresultaat.. Een kerstkaart, maar toch ook weer niet. Gebruik andere kleuren en een ander sentiment en je hebt een kaart voor veel gelegenheden.

Ik heb Caroline gevraagd om mijn presentatie/workshop te filmen, want ik was zelf ook wel erg nieuwsgierig om het te bekijken en ik wilde thuis ook iets aan mijn familie en vrienden kunnen laten zien..Maar ik heb het filmpje nog niet ontvangen, zodra ik die heb plaats ik het uiteraard op mijn blog!

Het project wat ik uiteindelijk op main stage heb gemaakt:





WAUW! Tof is dit toch? Ik vind het zo leuk, dat ik dit heb mogen doen. Gewoon een dood normaal meisje van 24 jaar, die haar hobby mag uitoefenen voor zoveel mensen. Ik vond het fantastisch en dat voor mijn lievelingsmerk, love it all.. Stampin' Up! heeft echt mijn leven een stukje completer gemaakt, ik houd van Stampin' Up! :)

Bedankt voor het kijken, zou een reactie erg waarderen. Graag tot de volgende keer! X

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt super spannend! Echt gaaf gedaan zeg :) ziet er ook erg mooi uit allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je was gewoon geweldig Chantal. Ik zou de washi tape niet eens van het rolletje af kunnen krijgen laat staan de inktdozen openen :)
    Ik vind het resultaat ook super en heb zelfs al een kaart gemaakt naar jou voorbeeld alleen in andere kleuren.
    Groetjes,
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen