23 december 2013

Kerstkaarten deel 2.0


Een tijdje geleden, misschien hooguit een week liet ik een artikel zien dat ik kerstkaarten had gemaakt voor mijn familie en vrienden. Maar ik was nog niet klaar, want kerst kaarten deel 2.0 kwam er nog aan (die moesten toen nog gemaakt worden) om de overige personen een kaartje te sturen.

Dit zijn tevens ook de laatste kaarten die ik heb verstuurd dit jaar en ik denk ook dat ik geen kerst kaarten meer maak voor dit jaar. Ik heb simpelweg geen tijd meer en in januari heeft het geen 'nut' meer.

Dit zijn ze geworden (en er staan maar een enkele op de foto). 
Ik heb de kaartjes vrij klein gehouden. Ze zijn ongeveer 10 bij 10 cm, ik vond dit wel heel schattig. Daarom heb ik wel zelf bijpassend enveloppen moeten maken, maar dat was geen probleem met de 'Enveloppe Punch Board'.. Hoe handig!
Ik zie nu dat ik vergeten ben om de binnenkant te fotograferen, maar daar stond in: Prettige Kerstdagen & Gelukkig Nieuwjaar! gestempeld met 'Sentimenten'. De grote & stempel heb ik in een lichtere kleur gestempeld als achtergrond en komt van het stempelsetje 'Hello, Lovely'.
Ook heb ik gebruik gemaakt van mijn über schattige en nieuwe ster ponsje, is die niet lief?

Gebruikte items:

Ik wens jullie allen fijne kerstdagen, goed oud & nieuw en een schitterend 2014! 
 

4 opmerkingen:

  1. Wauw Chantal! Wat maak jij toch mooie kaarten! Blij dat jij mijn uppie bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Ik heb voor mijn teammaatjes toevallig ook allemaal kleine kaartjes gemaakt. Maar dat duurt nog even voordat ik ze kan laten zien, ik post ze pas vandaag..... Zeg, jij moet toch wel de hoogste Gorgeous Grunge verkopen hebben van iedereen hé! Je bent duidelijk zwaar in love...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg MOOI! Het formaat vind ik ook erg leuk.
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen