17 december 2013

Kerstkaartjes voor familie en vrienden


Het is alweer bijna kerst en de eerste kerst kaarten zijn de deur alweer uit. Voor mijn familie, waarvan ze hier thuis geen kerstkaart sturen(mijn ouders zijn gescheiden) heb ik zelf aparte kaarten gemaakt. Ook voor de familie van mijn vriend en onze vrienden..

Ik wilde iets makkelijks maken, omdat ik hiervan nogal veel van moest maken, moest het ook weer niet te lang duren. Dus kwam ik op dit ideetje, niet te standaard en lekker shiny! In de binnenkant van de kaart staat: & Gelukkig Nieuwjaar! Want dat wens ik ze uiteraard ook toe ;)

 De volledige kaart in beeld:
 En ook nog maar een close-upje:
 Gebruikte items:


Ik heb gisteren nog tig tal andere kerst kaarten gemaakt en die gaan vandaag op de bus. Ook deze mensen wilde ik graag een kaartje sturen. Moet alleen nog even een foto maken en plaats deze kaartjes binnenkort op mijn blog als ik weet dat ze het binnen moeten hebben.

Voor mijn oma heb ik laatst voor haar zang (ja,ja!) allemaal verschillende doosjes gemaakt gemaakt met wat leuk erin. Enige waar ik van baalde is dat mijn inkt op begon te raken zowel de Raspberry Ripple als Rose Red en ik had geen refill thuis liggen.... Gelukkig vond mijn oma dit niet erg.

Een stempel van de 'Ornament Keepsakes' heb ik als decoratie gebruikt.
En ik ben nog steeds kerst kaarten maken niet zat, kan er geen genoeg van krijgen dit jaar!

Bedankt voor het kijken en liefs xx

2 opmerkingen: