16 december 2013

Stampin' Up! Convention 2013 Manchester


Hallo daar!

Ik ga dit artikel beginnen met een filmpje, en dat doe ik expres zodat jullie een stukje van de sfeer mee krijgen die ik heb mogen meemaken in Manchester. In dit filmpje zijn de highlights van de Convention te zien en het is prachtig in elkaar gezet, zeker even kijken voordat je verder leest.


Donderdag 21 November

Mijn wekker ging al heel vroeg om half 5. Mijn vriend sliep bij me, want hij was zo lief om mij die morgen weg te brengen naar Erna. Erna woont 20 km bij mij vandaan en met haar en haar man zou ik meerijden weer naar Amsterdam Schiphol. Wat uiteraard heel lief was, en toch ook fijn om niet in mijn eentje naar Amsterdam af te reizen zo vroeg.

Op het vliegveld kwamen we al gauw de andere dames tegen. We gingen met een club van in totaal 11 man. Erna, Caroline, Yolanda, Jolan, Nina, Eveline, Elly, Annemarie, Maaike en Mariska. Alleen Mariska had een vlucht later, maar we verbleven allemaal in hetzelfde hotel en brachten onze tijd in Manchester samen door. Krista en Christa sloten later in Manchester ook bij onze groep aan.

 Wachten op het vliegtuig...
En Erna en Maaike hadden het reuze gezellig met elkaar haha ;)

Eenmaal aangekomen in Manchester (vlucht ging razendsnel voorbij, maar wat wil je met allemaal kibbelkonten bij elkaar, super gezellig!) Namen we 2 taxi's waar elk 5 personen in konden en de koffers. Hahaha wat een vreselijke rit was dat voor mijn kont en benen, maar lol dat we hadden!
Bij het hotel aangekomen, waren we nog te vroeg om in te checken dus mochten we onze koffers in een kamertje achterlaten en gingen we met z'n allen het centrum van Manchester in. Even eten hoor, mn maag rammelde. En weer op de foto.. en ja, we gingen expres met zijn allen met ons mobieltje op de foto hoor hihi ;) Na de hand gingen de dames shoppen en ging ik met een smoes weg naar het Convention gebouw om mijn presentatie op Main Stage te oefenen. Heb je het gemist? Ik heb er een logje over geschreven. KLIK HIER
's Avonds zijn we heerlijk wezen eten bij de PizzaHut, oh dat was genieten!! Echt heel erg lekker, zowel de salada, lasagna en de pizza's, echt een aanrader voor weinig geld. (Erna, Maaike en Caroline waren naar de Silver 2 receptie en Mariska had verplichtingen bij haar eigen upline) Daarna moesten we ons een beetje haasten om naar het Convention gebouw te gaan en ons 'in te checken' en kregen we onze Stampin' Up! tas met al onze goodies!! En toen hebben we gelijk ook alle andere Nederlandse dames ontmoet die mee waren naar Manchester.
Hierna zijn we naar het hotel gegaan.. en ik was kapot. Ik had echt heel weinig geslapen die nacht ervoor. Even douchen en mijn bed in, want de wekker ging immers vroeg. En oja, nog even kletsen met mijn kamergenootje Mariska :D

Vrijdag 22 November
Half 8 gezamelijk aan het ontbijt... alleen jam en honing voor op brood in het hotel.. Beetje jammer vond ik dat. Ik wil het liefst 's ochtends iets hartigs op mijn brood en kaas en/of ham was echt niet verkeerd geweest. Een uitgebreider ontbijtbuffet was stukken duurder en bood alleen het 'Engelse' ontbijt erbij aan.... bah!! (met alle respect)

En toen met zijn allen weer richting de convention, dit zou een lange dag worden! We begonnen om 9 uur met de General Session die Sara Douglass opende. (dochter van Shelli)
En werd gevolgd door een persoonlijke boodschap van Shelli ( de oprichtster van Stampin' Up!)
Het was een hele dag met geplande activiteiten, lessen e.d. waar je zelf kon kiezen waar je aan wilde deelnemen. We blijven allemaal beetje bij elkaar, iedereen deed wel zijn eigen ding.  Na deze dag gingen we heel snel weer weg (haast, haast) waarbij ik snel bij de Subway een heerlijk broodje heb gehad met warm vlees. Toen gelijk door naar het hotel en snel omkleden in mijn gala kleding, want vanavond was de Awards Nights.

Dit was niks minder dat diegene die bepaalde doelen hadden bereikt in het zonnetje werden gezet, heel erg leuk en heb de longen uit mijn lijf geschreeuwd hahaha.

Daarna begon het feestje met de band, hapje en een drankje..
 En gingen Erna en ik op de foto.
Ook ging ik met Nina, Krista, Christa, Mariska, Annemarie en Sara Douglass op de foto. Als je me kan zien in ieder geval.. Voortaan wil ik vooraan ja hahaha.

Ik had beetje last van mijn voeten en was erg moe, want ook afgelopen nacht had ik maar 6 uur geslapen en in een vreemd bed..  Dus wilde het niet te laat maken.. Lieve Mariska ging met mij mee.

Zaterdag 23 November
Weer om half 8 aan het ontbijt met z'n allen, en weer jam op mn brood (blehh).. Gingen we weer naar het Convention gebouw om alleen de General Session te volgen haha. Ik ben toen met Nina, Annemarie, Jolan, Krista en Mariska Manchester in gegaan. Sorry!! De rest van de dag waren allemaal workshops gepland, die we niet zo heel erg interessant vonden.  We hebben gewinkeld bij o.a. Poundsland, een winkel waar Mariska helemaal verzot op was en ook bij de Primark, wat een drukte! Heb er wel een nieuwe pyjama en sokken weten te scoren, en die had ik nodig.

Ook de kerstmarkt was al volop aanwezig in Manchester.

Toen als de wiederweer terug naar het Convention Center, we hebben nog net de lunch mee kunnen pikken en die hebben we opgegeten bij een workshop. Om half 3 begon the Closing Session en oh oh toen moest ik het podium op. Maar nog net even daarvoor kregen we te zien dat Mariska had gewonnen met haar inzending over de Nederlandse teksten van Stampin' Up! en mocht dus gratis producten uitzoeken tot een bepaalde waarde.. Hoe leuk is dat!!

Nieuwsgierig? Dit is het filmpje.... En als je de Nederlandse teksten nog niet heb, neem contact met me op om ze te bestellen


Jaaaaa, ik heb het heel leuk gehad in Manchester!

's Avonds zijn we met heel de groep plus Krista, Christa en zelfs Ida Bloem uit eten geweest. Echt top geregeld door Caroline en Erna! En Maris, nog bedankt voor je rondje xxxx

Daarna met de taxi naar het hotel, koffer inpakken, douchen en weer vroeg het bed in... Was alweer gebroken...

Zondag 24 november
Mijn wekkertje ging om half 6, sjonge wat vroeg! En ik had één vliegtuig eerder dan alle andere meiden... dus moest in mijn eentje eerder weg en alleen in de taxi naar het vliegveld bij een enge man (geintje;)) Eenmaal ingecheckt kwam ik nog wat andere Pinkies tegen waaronder Carmen en Diana die dezelfde vlucht als mij hadden. Eenmaal op schiphol aangekomen moest ik nog een eindje lopen tot de bagage hal.. Eerst plassen... toen naar de band... Er was helemaal niemand?? Dus ik schoot een beetje in de stress of ik goed zat. Direct kwamen de eerste koffers er uitrollen en wat denk je? Mijn koffer kwam als eerst hahaha, heb niet eens stil gestaan kon direct mijn koffer pakken en naar de uitgang. Wachten was nog even op mijn vriend die mij kwam ophalen, die was nog even vliegtuigjes kijken. (Had mij ook niet zo snel al verwacht. haha) Nog snel een broodje gekocht en toen op naar huis!

1 opmerking: