12 december 2013

SU-per Challenges #21 Schets


Goedemorgen,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges, en dit keer in teken van een sketch/schets. Dit is er weer eentje die ik zelf errug leuk vind, dus ik kon niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

En hallo 'Gorgeous Grunge'.. die is ook weer aanwezig, uiteraard. Heb voor deze kaart zachte kleuren gebruikt.

Hieronder de schets voor deze uitdaging. Ik had ook graag een ster willen gebruiken, maar ik heb helaas geen grote ster pons en de sterren stempels van SU! heb ik ook (nog) niet.. Dus dan maar even zo, kan ook toch??

Gebruikte items:

Doen jullie mee? We geven altijd een prijs weg aan de winnaar ;)

Bedankt voor het kijken en tot de volgend keer.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm weer super Chantal!
    Die zachte kleurtjes zijn yum en die chevron pons is ook heel gaaf zo.
    x
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje! Ik hou van die zachte kleuren die je hebt gebruikt, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt super leuk geworden, en die pons die je gebruikt hebt vindt ik zoooo gaaf! Ik ga zo ook beginnen aan mijn uitwerking, maar ik heb nu wel inspiratie genoeg denk ik...
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen