22 januari 2014

Flowerful, Sneak Peeks ;) en SAB


Hoi hoi,

Vandaag weer een Sneak Peek van de nieuwe catalogus die al bijna ingaat, spannend!!

Mijn kaartje is ge├»nspireerd op mijn vorige kaart die ik heb gemaakt met de 'Latice die' en die heb ik ook voor dit kaartje weer gebruikt.  Het is een echte 'roze' Chantal kaart geworden al zeg ik het zelf, veel bloemetjes maar steeds op een andere manier vormgegeven.
De kleuren die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn: Strawberry Slush, Blushing Bride, Gold, Natural White en Whisper White. Het zwarte tekstje 'hello' komt van een heel gaaf stempelsetje 'Perfect Pennants' en deze heeft ook weer bijpassende Framelits. De gouden rondjes zijn los gehaald van de 'Gold Sequin Trim' en tot slot de roosjes die je op de kaart zien zijn gemaakt met een super leuke die namelijk de 'Spiral Flower Orginals Die'.

Helaas mag ik jullie nog geen foto's laten zien van de producten zelf, maar nog heel even wachten en jullie kunnen het bewonderen.

Tevens begint volgende week de Sale-a-Bration weer die van start gaat op 28 januari. Dit is een super leuke actie waarbij je voor elke 60 euro dat je besteedt gratis spullen mag uitzoeken bij je bestelling. Ik kan je verzekeren dat er heleboel leuke stempels, papier, embossingfolders, embellishments enz. bij zitten en dat voor noppes ;) Ook kun je tijdens Sale-a-Bration instappen bij Stampin' Up! voor 129 euro en kun je producten uitzoeken in je starters pakket voor 195 euro (normaal is dit 175 euro). Binnenkort zal ik hier meer informatie over plaatsen.

Let op! Als je nu nog wil bestellen voor 28 januari je dan kans maakt op een prijs, zie de link:
http://loveforstamping.blogspot.nl/2013/12/ik-geef-een-gorgeous-grunge-stempel-set.html
Liefs en bedankt voor het kijken. xxx

2 opmerkingen: