28 januari 2014

Het is feest!! Het is Sale-a-Bration & Nieuwe Catalogus!



Wat is dat dan? Sale-A-Bration?

Nou, één keer in het jaar is het groot feest bij Stampin' Up! Speciaal voor deze gelegenheid heeft Stampin' Up! allemaal nieuwe producten ontwikkeld die ze gratis weggeven aan JOU!
Namelijk bij elke €60,- aan bestellingen mag je iets uitzoeken wat je helemaal gratis krijgt. Stempelsets, Designer Papier, Ponsen, Lint, Embossingfolders, Kits enzovoort en ze zijn leuk!! Als je al eens op mijn blog bent geweest zul je hier en daar al Sneak Peeks hebben gezien, sommige zijn van SAB en andere weer van de nieuwe catalogus die vandaag eveneens uitkomt!

Al nieuwsgierig geworden naar de Sale-A-Bration producten?

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20131119_SAB/20131119_SAB_en_UK.pdf
Klik op de foto om het pdf bestand te openen
Mocht je liever een papieren versie hebben, neem even contact met me op dan stuur ik die naar je toe!

Bij bestellingen die je doet vanaf €200,- krijg je €30,- hostess credits, zie het tabel hieronder voor welke bedragen dit allemaal van toepassing is, en hoe meer je besteld hoe hoger je hostess credits worden. Hostess Credits kun je gebruiken voor de stempels die helemaal achterin de catalogus staan, die stempelsets zijn niet te bestellen in een normale bestelling. Een minimum om deze hostess credits te krijgen is dus €200,-. Mocht je nu niet aan dit aantal komen, boek mij en ik geef een party bij jou thuis, jij nodigt dan vriendinnen/collega's/familie uit en als jullie samen meer dan €200,- bestellen krijg JIJ als hostess (gastvrouw) de hostess credits, leuk toch?! Maar nu tijdens SAB (Sale-A-Bration) krijg je maar liefst €35,- extra credits voor nop.  Mocht je meer informatie willen, je kan me altijd bereiken via 'contact'.

Ben je ook zo verliefd op de producten van Stampin' Up!? En wil je graag je eigen bestellingen doen en daarbij ook nog standaard 20% korting krijgen? Schrijf je dan nu bij mij in! KLIK HIER! Je hoeft bij Stampin' Up! nog niks op voorraad te hebben, je krijgt als je inschrijft een starterspakket die jezelf mag samen stellen. Als je bij mij inschrijft help en begeleid ik je overal binnen Stampin' Up! zodat jij een pakket krijgt die bij jou past. Nu tijdens de SAB periode schrijf je je in voor €129,- en krijg je maar liefst €195,- waarde aan goederen in je starterspakket. Tel uit je winst, daar kun je mee aan de slag! Benieuwd naar de andere voordelen als demonstratrice? Kijk hier even, mocht je vragen hebben, neem gerust contact met mij op.

Ook is vandaag de nieuwe Spring/Summer Catalogus uit, zoals in de titel al vermeld stond. Hoe leuk!! Ik heb er al een poosje kennis mee mogen maken en heb jullie op mijn blog al verscheidene Sneak Peeks laten zien, maar nu kunnen jullie eindelijk zelf een kijkje nemen.

Nieuwsgierig?
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20140128_SpringSummer_EU/20140128_SpringSummer_en-UK.pdf
Klik op de foto om het pdf bestand te openen
Wil je liever de papieren versie ontvangen? Geen probleem, neem contact met mij op en ik zorg dat hij bij jou thuis komt!


Oh en tot slot, totaal onverwacht een extra VERASSING!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/docs/EU/Textured_Boutique/TexturedBoutique_Demo_Flyer_UK.pdf
Klik op de foto om het pdf bestand te openen
Een nieuwe machine (Texture Boutique) die we kunnen gebruiken speciaal om te embossen. Het apparaat is compact, licht gewicht en makkelijk mee te nemen. Vers van de pers en meteen te bestellen voor €35,95, ik heb hem ook besteld en zal jullie binnenkort enkele voorbeelden laten zien.

Bekijk anders onderstaand filmpje voor meer uitleg:


Ik hoop dat ik jullie geen hoofdpijn heb bezorgd met al dit nieuws, lees het even rustig door en laat het op je inwerken. Snap je het niet helemaal en heb je vragen, echt je bent van harte welkom om mijn mail vol te spammen of mij te bellen. Kijk even onder 'contact' voor mijn gegevens.

Wat vinden jullie van de nieuwe catalogus, SAB en van ons nieuwe apparaat?

Liefs xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten