12 januari 2014

Inspiration Booth + Sneak Peeks ;)


Hoi hoi,

Dit weekend heb ik heel druk en leuk weekend achter de rug gehad met de Nederlandse Pinkies, en een paar Engelsen hier in Beekbergen. We waren met een groep van ongeveer 50 man en Michelle Last organiseerde een Craft & Reward day, hierover vertel ik meer in een ander artikel.

Michelle had mij gevraagd of ik een Inspiration Booth wilde houden en of ik iets met de markers wilde doen, en dit heb ik gedaan. Dit hield in dat ik een eigen presentatie tafel kreeg en ik dit mocht demonstreren aan alle Pinkies.

Hieronder enkele kaarten die ik dit weekend als inspiratie heb tentoon gesteld en gedemonstreerd.

Ennnnn... als jullie goed kijken kun je een aantal sneak peeks ontdekken, die weer verkrijgbaar zijn tijdens SAB en de nieuwe Spring catalogus. Beide komen binnenkort uit, dus houdt het in de gaten :)





Morgen zal ik nog een kleine update doen en plaats ik nog een kaartje erbij.
Ik ben erg moe en ga zo lekker slapen, bijkomen van dit weekend hihi ;)

3 opmerkingen: