4 januari 2014

Sending many thanks!


Hoi hoi,

Vandaag een kaartje gemaakt met de super leuke valentijn stempels. En ik kom er tot mijn schrik achter dat ik dit niet eens heb gedeeld op mijn blog. Wel op mijn Facebook pagina een tijdje geleden...

Jullie herkennen allemaal de Eiffeltoren wel, dit stempeltje komt uit de "Follow My Heart" stempelset. Heel leuk en lief setje. Ik heb de kaart in blauwe kleuren gemaakt, en niet standaard iets rood/roze en een valentijns tekstje. Maar gewoon iets lekkers anders!

Oja, het hartje op de Eiffeltoren is een klein sneak peekje ;) Dit stempelsetje zul je pas zien wanneer de Spring Catalogus uitkomt in februari.

Gebruikte items:


Ik zet de Valentijns producten meteen op een rijtje voor je. Wil je bestellen, wees er op tijd bij, ze zijn namelijk tot 27 januari te bestellen.
 Follow My Heart
Clear Mount 14,95 euro
Wood Mount 18,95 euro
 Sweetheart Treat Bags
5,95 euro

 Love You More
Clear Mount 21,95 euro
Wood Mount 26,95 euro
 Flowerfull Heart
Wood Mount 11,95 euro

 Monster Hugs Boys
6,95 euro
 Monster Hugs Girls
6,95 euro
Sweet Saying Cards & Envelopes
6,95 euro

Zijn ze niet leuk? Valentijn is een hele leuke tijd om iemand iets te geven wat jezelf hebt gemaakt, gewoon om te laten weten dat je van ze houdt of aan ze denkt. Ik denk dat deze producten er zeker geschikt voor zijn. Wil je ze bestellen? Mail even naar: cdekaste@live.nl of bel naar 06-27085709

Houdt er rekening mee dat als je besteld voor 28 januari je ook nog eens kans maakt op een prijs, zie de link:
http://loveforstamping.blogspot.nl/2013/12/ik-geef-een-gorgeous-grunge-stempel-set.html
Wat vinden jullie van de stempelsets? Bedankt voor het kijken en een heel goed weekend gewenst! Liefs xx

3 opmerkingen:

  1. En, was het moeilijk geen roze te gebruiken ? Haha, geintje! Je kaartje is prachtig!! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gaaf kaartje heb je gemaakt en idd, niet zo in die valentijnskleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen