13 januari 2014

Stained Glass Achtergrond Techniek (VIDEO!)


Hoi hoi,

Nou dit artikeltje is voor mij extra spannend, ik heb namelijk mijn allereerste filmpje opgenomen. Ik het vorig artikel liet ik jullie weten dat ik afgelopen weekend een 'Inspiration Booth' heb gehouden en daarbij heb ik deze techniek gebruikt. Ennnnn... die wilde ik jullie heel graag laten zien!

Dus onderstaand filmpje laat jullie de techniek zien die ik heb gebruikt voor de achtergrond van mijn kaart.


Als jullie nog verbeter punten hebben hoor ik dat graag, dit is ├╝berhaupt de eerste keer dat ik een filmpje heb bewerkt. Voor mij is het belangrijk dat ik in elk geval duidelijk ben te verstaan, jullie de techniek snappen en dat het enigszins goed te zien is.

Bedankt voor het kijken. xxx

 

4 opmerkingen:

  1. Ik zag al wat foto's voorbij komen en vroeg me af hoe het gemaakt was. Erg leuk! En voor je eerste filmpje was hij prima hoor. Ik snap wat je gedaan hebt en zou het nu zelf kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergoed gedaan!
    Hele duidelijke uitleg en goed voorbereid! Mijn complimenten!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de uitleg Chantal! Enne ... het is een mooie kaart hoor!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen