16 januari 2014

SU-per Challenges #24 kleurenuitdaging


Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges die weer geheel in het teken staat van drie verschillende kleuren.

Hiervoor heb ik mijn nieuwe spulletjes naar voren getoverd, o.a. de Latice Bigz Die, niet nieuw bij Stampin' Up! maar wel voor mij! En de Petite Petals stempels + bijpassende pons (sneak peek van Spring/Summer 2014 catalogus), dit zijn namelijk de bloemetjes op de kaart.

Ik vond de kaart aardig chique worden ook in combinatie met de kleuren, dus daarom heb ik besloten om de tekst 'Voor het bruidspaar' erop te zetten.
 
Zijn de bloemetjes niet super schattig??  Om de achtergrond een beetje te vullen heb ik gebruik gemaakt van Gorgeous Grunge.

De kleuren voor deze challenge zijn: 
Doen jullie weer mee?
Vergeet niet als een bestelling doet voor 28 januari je ook nog eens kans maakt op een prijs, zie de link:
http://loveforstamping.blogspot.nl/2013/12/ik-geef-een-gorgeous-grunge-stempel-set.html
Liefs en bedankt voor het kijken. xxx

4 opmerkingen: