5 februari 2014

Create with Connie and Mary: Spring 2014 Color Challenge


Hoi allemaal,

Sinds een lange tijd had ik weer zin om mee te doen met een challenge, en zo kwam ik weer op de site van Connie and Mary die weer een kleuren uitdaging hadden geplaatst.

Ik had zin om hieraan mee te doen samen in combinatie wat ik her en der al op internet tegen kwam, namelijk een kaart met behulp van de Scalloped Tag Topper Punch. Na flink wat zoeken kon ik nog steeds de beschrijving niet vinden en heb het op de losse hand uitgeprobeerd. Het zat me schijnbaar mee want de kaart lukte in één keer hihi.

Mijn inzending:

Het is een echt SAB kaartje geworden, dat zijn producten die je gratis kunt krijgen bij elke 60,- euro aan bestellingen.

Ook kon ik het niet laten om een bijpassend Pillow Boxje te maken, versierd met You're Lovely. Deze doet trouwens niet mee aan de inzending omdat de kleuren niet kloppen.
Misschien hadden jullie het al gezien, maar de kleuren voor deze kaart en de uitdaging waren:
De producten die ik heb gebruikt voor deze uitdaging zijn te vinden in de SAB brochure:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20131119_SAB/20131119_SAB_en_UK.pdf
Klik op de foto om het pdf bestand te openen
Dus plaats vandaag nog je bestelling en ontvang bij elke 60,- euro gratis artikelen uit deze folder.

Bedankt voor het kijken en graag tot gauw! X

4 opmerkingen:

  1. This is such a fun card! Love the way you used the tag topper punch! Your pillow box is very sweet! Those little flowers are a perfect accent! Thanks for playing the Saturday challenge at Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card. Je upper upper upline Michelle Last heeft in een mail aan ons een link naar de beschrijving van de kaart gestuurd ;) Liefs, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, weet je gelijk hoe goed ik mijn mail altijd lees.... niet.
      Thanks Gonny xx

      Verwijderen
  3. Such a pretty set of card and favor! Love how you used the Scallop Tag Punch on the card. Thanks for playing along with the Color Challenge on the Create with Connie and Mary Spring Edition!

    BeantwoordenVerwijderen