17 februari 2014

Love You More!

Hoi allemaal,

Inmiddels is het alweer Valentijn geweest, maar ook ik had een kaartje gemaakt voor Valentijn die bestemd was voor mijn vriend. Ik vind het altijd wel lastig een Valentijns kaartje maken die bestemd is voor een 'man'. Vaak worden de kaartjes weer gauw te vrouwelijk met hartjes e.d.  Ik vind dit kaartje goed geslaagd voor een mannen Valentijns kaartje.

Ik heb hiervoor de sets gebruikt die Stampin' Up! speciaal voor Valentijn heeft ontworpen (helaas nu niet meer verkrijgbaar). De tekst 'love you more' heb ik gedeeltelijk ingekleurd met een marker voor een leuker effect.
Samen met wat hartjes en de Eiffeltoren, liet ik op dit kaart een liefdes indruk achter. Ook had ik het kaartje verpakt in een doorzichtig envelopje (vellum) met allemaal zilveren hartjes om het af te maken.

Gebruikte items:

Hebben jullie je geliefde nog iets gegeven met Valentijn? Bedankt voor het kijken. Liefs x

1 opmerking: