4 februari 2014

Make & Takes NL Demo dag


Hoi allemaal,

Afgelopen zondag was het NL Stampin' Up! Demo dag, een groep opgericht op Facebook waarbij alle demonstratrices uit Nederland welkom zijn en waar ik o.a. beheerder van ben.

Het was wel een eindje rijden vanuit Deventer naar Den Haag toe, maar ik werd ontvangen met heerlijke en prachtige cupcakes gemaakt door Krista. Yummie! Foto is gemaakt door Janneke :)

De dag volgde met kennismakingen, want er waren een heleboel nieuwe demonstratrices die deze dag waren gekomen. Gevolgd door Make & Takes van Diana en Carmen, toppie!

Ik heb de Make & Takes een beetje door elkaar gehaald in dit artikel, maar ach, het gaat om het idee. Wat ik erg leuk van deze dag vond is dat je de kaarten heel erg naar je eigen ingeving kon maken en daarom lijkt er ook geen één van mijn kaarten op het voorbeeld hihi ;) Dus je was lekker vrij in je eigen creativiteit, maar je kon ook gewoon precies het voorbeeld na maken.

Een aantal van mijn Make & Takes van deze dag:


Echt een stempel kaartje, lekker makkelijk en toch een mooi resultaat niet waar?

Oh, en dit setje. Ik denk dat ik toch maar overstag ga bij mijn volgende bestelling. Vind hem nu ineens toch wel heel erg leuk samen met de pons hihi ;)

En, wat jullie misschien nog niet wisten.. Ik heb sinds een kleine week een nieuw hondje erbij thuis, een klein reutje genaamd Murphy. Daarom heb ik van Mariska iets gekregen voor de kleine boef.
Is die niet lief? In het envelopje zitten nog andere honden staafjes in, ook nog iets voor mijn andere deugniet van een hond ;) Dankjewel Maris, je bent een topper XX

De lunch was overigens heerlijk en de dag was prima verzorgd en de inspiratie tafels zagen er ook helemaal TOP uit! Ook konden we nog lootjes kopen om prijzen te winnen en was er nog eens apart een Prize Patrol. Kortom voor herhaling vatbaar op 14 september!

Op de terug weg heb ik nog een hapje gegeten met Krista, Dorien en Erna en toen echt door naar huis en op tijd mijn mandje in gegaan.




3 opmerkingen:

  1. Prachtig echte CAS kaarten. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte Chantal kaartjes, ze zijn prachtig. En natuurlijk ga je overstag voor die set. Die past toch helemaal bij jou? Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen