22 februari 2014

NL Stampin' Up! Bloghop

Hoi,

Leuk dat jullie op mijn blog komen. Als je het goed hebt gedaan ben je hier gekomen via Judith, die een leuk project heeft gemaakt. Deze bloghop staat helemaal in het teken van de 'Nederlandse Sentimenten'. Dat is een stempelset van Stampin' Up! met allemaal Nederlandse teksten, en dat is uniek want dit is het eerste Nederlandse set die Stampin' Up! ooit heeft uitgebracht, leuk toch?
Zeg nu zelf, zijn leuke teksten toch? Nou, dat vinden wij ook! En vandaar deze bloghop speciaal voor de eerste Nederlandse tekst stempels. We zijn immers Nederlanders toch?!

Voor mijn creatie heb ik 'Voor het bruidspaar' gebruikt en ongeveer dezelfde layout gebruikt als twee posts eerder.  De kleuren zijn Calypso Coral, Blushing Bride, Crumb Cake en Very Vanilla.

De kaart heb ik gemaakt met gebruik van 4 verschillende stempelsets, en het heeft een erg zachte uitstraling gekregen al zeg ik het zelf. Omdat het vrij neutraal oogt past de tekst er ook zo goed bij.
Op de convention in Manchester in November 2013 zijn de 'Nederlandse Sentimenten' nog winnaar geworden met dit filmpje:
Op mijn blog heb ik nog meer voorbeelden staan met gebruik van deze leuke Stempelset.

Bestel bij mij deze set en dan krijg je bij je eerst volgende bestelling een WAARDEBON van 10,- (let op, hier zijn er maximaal 3 van aanwezig), wees snel!

Mail me op: cdekaste@live.nl voor meer informatie of geef je bestelling door.

Om verder te gaan met de bloghop volg de buttons. Ik bedank jullie voor jullie bezoekje en hopelijk graag tot snel! 

Liefs, Chantal



http://www.sujudithleenen.blogspot.nl/http://www.stampinbyxandra.blogspot.nl/2014/02/bloghop-nederlandse-sentimenten.html

31 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super chique kaart Chantal, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Chantal!
    Groetjes NIcolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    Succes met de aktie ik ben blij met deze tekst stempel.
    Gr Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zo'n schitterende kaart in deze mooie kleur.....mmmmm....weer wat voor op m'n lijstje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke bloghop Chantal. Liefs Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kleur combinatie een kadootje om te krijgen lijkt mij

    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een prachtige kaart! De stempels zijn zo leuk.
    En je hebt ook een hele leuk kleur gebruikt.
    Knap gedaan.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart, en de kleur combi is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stijlvolle kaart, Chantal! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welk bruidspaar wil deze prachtige kaart nu niet ontvangen, heel erg mooi, jammer ben dit jaar al 8jaar getrouwd, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen