6 februari 2014

Petite Petals

Hoi!

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Zoals je ziet, heb ik mijn blog weer in een nieuw jasje gestoken... Ik was er wel aan toe. Ik kan nooit te lang een zelfde layout hebben dat gaat mij vervelen.

Vandaag een kaartje voor jullie met gebruik van de 'Petite Petals' zoals de titel ook al aanduidt. Toen ik deze set in de catalogus zag met de  bijbehorende punch was ik direct verkocht. Op de demodag heb ik hier laatst ook allemaal ringen van gemaakt, zo leuk! Ik heb nog swapjes over ervan, dus als jullie het willen zien... roep even, dan maak ik daar ook een artikel van.

Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van de kleuren combinatie, geen harde kleuren maar een kaartje met een zachte uitstraling.
Gebruikte items:
De Petite Petals & bijbehorende punch is in een set al verkrijgbaar voor 26,25 euro. Interesse? Neem contact met mij op. Lief dat jullie weer een bezoekje kwamen brengen, hopelijk tot gauw! X

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtig kaartje. Daar hou ik wel van hoor, die prachtige zachte kleurtjes zo bij elkaar. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een snoepie is ut Chantal! zo 1 wil je toch in je brievenbus vinden!!
    Ik ga je kleurencombi een keer inpikken. Ernstig leuk!!
    x
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen