13 februari 2014

SU-per Challenges 28 # kleurenuitdaging

Een goedemiddag allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij SU-per Challenges, die weer in het teken staat van een kleuren uitdaging. Heerlijke uitdagingen vind ik dat, je bent lekker vrij in het doen en laten want je hoeft je alleen aan drie verschillende kleuren te houden.

Naast een vlinder mens (op kaarten e.d.) ben ik ook echt een bloemen mens. En voor deze uitdaging heb ik maar liefst 3 verschillende stempelsets met bloemen gebruikt. (Los van de ponsjes). Ik vond het heel erg leuk om verschillende sets met elkaar te combineren.

Ik heb de kaart weer CAS gehouden, want ja.. daar houd ik van! Niet teveel poespas, al hadden een paar Gorgeous Grunge spetters hier ook niet misstaan.. Maar ik wil ook wel eens kaartjes maken zonder Gorgeous Grunge, al is de verleiding groot!

Om het af te maken heb ik nog een paar rhinestones gebruikt en een klein ponsje gebruikt uit de itty bitty shapes punch pack. Ook moeten mijn kaarten altijd voor zien zijn van een tekst en deze keer heb ik gebruik van een hostess set.

Misschien was het je inmiddels al wel opgevallen maar de kleuren uitdaging voor de week:
Gebruikte items:


Bedankt voor het kijken en graag tot gauw! X

1 opmerking:

  1. Hallo Chantal, wat een leuke kaarten maak je, ik doe veel inspiratie op van jouw blogs, helaas ben ik zelf niet echt creatief, maar vind het zo'n leuke hobby. Ik kom zeker vaker op je blog kijken.
    Groeten uit Sydney, Australie
    Ineke van Dyk

    BeantwoordenVerwijderen