27 februari 2014

SU-per Challenges #30: Spring is in the Air!

Goedemorgen,

Vandaag een wat 'bredere' uitdaging bij SU-per Challenges, het staat namelijk in het teken van de 'Lente'. Dit mag dus van alles zijn als het maar iets Lente achtigs heeft. Ik vond bloemetjes, bomen, vlinders erg passend, dus ik heb iets gemaakt wat hierbij past. ;)

Mijn design team creatie:

Vanaf het moment dat ik de 'hardwood' stempel zag in de nieuwe catalogus was ik helemaal verkocht. Alleen heb ik hem nu pas voor het eerst gebruikt.. ja, luxe probleem zullen we maar zeggen. Daarbij ben ik gewoon gek op roze en zijn mijn bloemetjes in deze kleur geworden en heb ik ze opgeleukt met rhinestones.

Dit is de achterkant van de kaart als je hem helemaal open klapt. De kaart is gemaakt aan de hand van de 'Circle Card Thinlits Die'. Daar mee kun je je kaart bewegen, een erg leuk effect!

Gebruikte items:

Doen jullie deze week ook weer mee? Heel erg bedankt voor het kijken en hopelijk tot gauw!

8 opmerkingen:

  1. Prachtig. het is inderdaad een mooie achtergrondstempel.
    Het ziet er bijelkaar heel gezellig uit. groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super gaaf kaartje Chantal! Die hardwoodstempel is echt keigaaf! Ben blij dat ik m heb.
    Fijn weekend. Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful card Chantal..you're very talented for being so young!! love it!

    BeantwoordenVerwijderen