12 maart 2014

Butterflies

Hoi allemaal,

Het is hier even een poosje stil geweest, niet de bedoeling maar toch. Had deze kaartjes ook alweer liggen maar kon nooit het goede moment vinden om foto's te maken.

De kaarten zijn geïnspireerd op een kaart van Tracy May. Ik had namelijk mijn 'Butterfly Collection' stempel nog ongebruikt in de kast liggen en die wilde ik heel graag gebruiken. Ik ben immers gek op vlinders...

De roze variant:


En een iets andere blauwe variant:

Ik vind het een super leuk geheel geworden en de kaarten staan ook ontzettend leuk in de kaartenboom van Stampin' Up! Een boom is ook helemaal mijn ding, zie mijn watermerk en mijn eerdere headers.
Slechte iPhone kwaliteit, dat wel ;)
Dit maal geen gebruikte items,wegens gebrek aan tijd. Zal dit de volgende keer gewoon weer plaatsen.

Bedankt voor het kijken en tot morgen! X

2 opmerkingen:

  1. Leuke vlinderkaarten. Goed dat die stempel uit de kast is gekomen. De kaartenboom is prachtig, Lekker groot exemplaar zo te zien. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi! Wat een gave kaartjes weer! En reden om mijn vlinders ook weer eens te gaan pakken :-)) Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen