1 maart 2014

Een nieuwe woning!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik speciaal heb gemaakt voor mijn vriendinnetje die voor het eerst een eigen huisje heeft samen met haar vriend. Ik vond dit wel een mooie gelegenheid om iets te doen met de stempel 'Een nieuwe woning' van de Nederlandse stempelset 'Sentimenten'.

Ik was een beetje aan het kijken op pinterest en kwam alleen maar kaartjes tegen met huisjes en een hartje, en dat was niet wat ik zocht. Ineens kwam er spontaan een eigen idee op, ik ga een voordeur maken.
Mijn vriendin is nogal gek op rood, dus ik heb een rood versier stukje gemaakt, die zogenaamd aan de voordeur hangt. Ik ben helemaal enthousiast over dit idee.. zo erg dat als ik zelf mijn eigen huisje heb deze kaartjes misschien ga versturen met mijn nieuwe adres. Als ik er dan tijd voor heb, bedenk ik me net hihi ;) De rechthoekjes zijn niet kaasrecht uitgeknipt en oogt een beetje 'slordig', dit om de deur meer te laten lijken.
Ook heb ik gebruik gemaakt van SAB items zoals de Sweet Sorbet en de You're Lovely stempelset in combinatie met de bijpassende die en pons. Leuk toch, dat je zoveel kan variëren hiermee?

Gebruikte items:

Wat vinden jullie van het idee? Bedankt dat je een kijkje kwam nemen, en graag tot gauw! X

6 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart en zo origineel! Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg origineel idee Chantal! Ik kan me voorstellen dat je versteld stond van jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk kaartje Chantal! Zo origineel. En inderdaad, ook leuk voor een verhuisbericht! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en fris.
    Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen