14 maart 2014

Lift Challenge #61

Hoi hoi,

Ben net terug van het werk, en mijn hoofd valt bijna op het bureau... Maar toch plaats ik nog snel een kaart voor een challenge waar ik aan mee doe omdat deze morgen voor 12:00 uur ingezonden moet zijn.  De challenge waar ik voor het eerst aan mee doe is de Lift Challenge, een challenge waarbij je kaarten moet namaken.

Ik zag in deze challenge de perfecte kans om weer eens wat DSP te gebruiken, dat doe ik veel te weinig. DSP raakt bij mij niet op en blijft in mijn papierbakken liggen.

Mijn inzending voor deze challenge:
Ik ben een beetje te fanatiek geweest met de snail adhesive, want ik wilde de DSP eigenlijk met dimensionals vastzetten voor meer diepte in de kaart. Verder vind ik het blauw in combinatie met het donkergrijs een zeer verfrissende combinatie.
Gebruikte items:
Bedankt voor het kijken, en hopelijk tot gauw! X

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje is dit geworden CHantal!
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi vind ik je liftkaart! Blauw/grijs is zeker erg mooi en wat een gave sterretjes! Dit papier heb ik ook, had ik zelf nooit bedacht voor een kerstkaart, maar het kan juist heel goed. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjan is nog helemaal in de kerstsferen lees ik wel, terwijl er toch echt Thank You staat, hihi, moet kunnen.
    De combinatie spreekt mij ook heel erg aan. Mooi lift vind ik het! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel mooi kaartje, leuk dat je meedoet. Ik vind vooral de zwarte accenten heel mooi, daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen