13 maart 2014

SU-per Challenges #32: Stitches

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag staat weer in het teken van een nieuwe challenge op SU-per Challenges. En dit maal geen sketch of een kleuren uitdaging maar is het onderwerp 'Stitches'. Een Engels woord voor steekjes, stikken of borduren. Dus voor deze uitdaging heb ik mijn naald en draad uit de kast gehaald en ben ik gaan naaien, hihi.

Ook heb ik sinds een hele lange tijd een 3D kaart gemaakt, maar niet met zo'n stom knipvel natuurlijk (sorry..) maar met gebruik van een stempelset van Stampin' Up!.

Mijn bijdrage voor deze uitdaging:
De achterkant heb ik geƫmbosst met een baroque embossing folder en deze heb ik aan de kaart genaaid.
De kaart vind ik zelf een romantische uitstraling hebben gekregen in combinatie met de bloemen en de kleuren.
Gebruikte items:

Doen jullie ook mee? Je hebt een week de tijd om mee te doen. Tot gauw! X

3 opmerkingen: