19 juni 2014

SU-per Challenges #46

Goedemorgen allemaal,

Na een tijd te hebben stil gestaan i.v.m. mijn verhuizing, is dit sinds een poosje weer de eerste uitdaging waar ik weer een kaart voor heb gemaakt. Ik vond het wel erg jammer om mijn werkzaamheden als Design Team member te moeten staken, maar mijn plaats werd gelukkig ingenomen door een downline van mij Anne-Marie , zij heeft in mijn afwezigheid hele leuke projecten gemaakt. Nogmaals dankjewel Anne-Marie x

De uitdaging van deze week betreft weer een sketch en dit is mijn uitwerking ervan geworden. Tevens is dit dan ook mijn eerste kaartje na 2 maanden (?) niet te hebben geknutseld, dus ik moest even zien of ik het niet verleerd was hihi.

De kaart bevat een kleine 'Sneak Peek' naar een nieuw product in de nieuwe catalogus. Kijk vooral maar even hoe de kleine petite petals (bloemetjes) zijn ingekleurd.
Gebruikte items:
Cardstock : Whisper White, Natural White en Rich Razzleberry
Stempelset : Petite Petals, Banner Greetings en Gorgeous Grunge
Inkt : Memento Black en Rich Razzleberry
Accessoires: Rich Razzleberry Blendabilities, Basic Jewels Rhinestones, Linen Thread, Needlepoint Border Embossing folder en Petite Petals Punch

De schets van deze uitdaging heb ik ontworpen en aan de hand daarvan is deze kaart ook gemaakt.
Een lastige schets waren de reacties van mijn DT collega's, maar je moet jezelf weliswaar eens uitdagen toch?

Doen jullie ook mee met deze uitdaging?

Lief dat jullie een kijkje kwamen nemen en hopelijk tot gauw!

1 opmerking:

  1. leuk kaartje Chantal, vooral dat geemboste randje ben ik weg van. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen