5 juli 2014

A Happy Hooray

Hoi,

Ben vandaag aan het knutselen geweest met mijn nieuwe spulletjes. Één van de nieuwe stempelssets waar ik verliefd op werd was 'A Happy Hooray', puur en alleen om de veertjes wilde ik dit stempelsetje heel graag hebben. Hihi, erg he?

Ook heb een set gebruikt 'Dotty Angles' gebruikt, en wauw dit is een beetje de vervanging voor 'Gorgeous Grunge'. Ga deze set absoluut vaker gebruiken.
Het is een vrij simpel kaartje geworden, binnen een paar minuten was hij eigenlijk klaar. Alle producten die ik heb gebruikt komen uit de nieuwe catalogus. Moet nog wel even wennen aan deze kaart, maar ik geloof dat ik de stijl toch wel heel erg leuk vind.
Gebruikte items:
Papier: Crumb Cake, Whisper White en Silver Glimmer Paper.
Inkt: Rose Red, Rich Razzleberry, Blackberry Bliss en Versa Watermark
Stempels: A Happy Hooray en Dotty Angles.
Acc.: Large Polka Dot Embossing Folder, Spiral Border Punch, Itty Bitty Punch Pack, Basic Rhinestone Jewels en Silver Embossing Powder. 

Ik wens iedereen een fijne wedstrijd vanavond, en hopelijk gaan we door naar de halve finale.
Bedankt voor het kijken op mijn blog xx

1 opmerking:

  1. Chantal - love how you have used the Happy Hooray stamp set! Thanks for the inspiration! Nicole x

    BeantwoordenVerwijderen