20 juli 2014

Bloghop Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrices

Hoi!

Welkom bij een nieuwe bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin' Up! Demonstratrices. Dit is dag 3 en tevens ook de laatste dag dat wij een hop organiseren. Wat is een bloghop? Heel simpel gezegd 'hop' je naar verschillende blogs. De nieuwe catalogus is net uit en wij willen jullie graag inspireren met de nieuwe producten, en hoe kunnen we dat beter doen door samen te werken en een bloghop te organiseren waarbij jullie (bezoekers) makkelijk inspiratie toegeworpen krijgen.

Als je de bloghop volgt kom je hier via mijn downline Wilma Diender en zo meteen verwijs ik jullie door  naar Jolanda Meurs.

Tja.. wat moet je dan maken voor de bloghop? Ik heb besloten om de Flower Patch Bundle uit de kast te pakken, veel gebruik van kleuren te maken, en het te vormen tot een vrolijke bloemige kaart. (Het is inmiddels toch wel echt zomer toch?)
Om een leuk achtergrond effect te creëren heb ik de Hardwood stempel erbij gepakt en de randjes heb ik gesponst voor meer diepte in de kaart.  Ook heb ik de nieuwe thinlits 'Striped Scallop' gebruikt en een gedeelte ervan uitgekipt en op de kaart gehecht.
 
Om het kaartje beetje 'af' te maken heb ik gebruik gemaakt van Rhinestones. Hopelijk hebben jullie wat inspiratie kunnen op doen van mijn kaartje. Fijn dat jullie bij mij kwamen 'hoppen'. Volg de pijlen om terug te gaan naar Wilma of om de bloghop voort te zetten naar Jolanda.

Gebruikte items:


Liefs, Chantal
http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/

27 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi, zo met die "houten" achtergrond.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig je kaart en mooi afgewerkt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kaart spring van het scherm door de vrolijke kleuren en de laagjes op je kaart. Wat een mooie kaart. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh das de tweede keer dat ik die thinlits op een hele leuke kaart tegen kom. Het hebbe gehalte wordt hoger! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan. En heel mooi zoals je de bloemen gerangschikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat is het weer een mooi kaartje! Echt jouw stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe doe je dat toch altijd weer?!! Prachtig Heel mooi gecombineerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf weer Chantal!! En die bloemen zijn inderdaad supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw echt mooi, je hebt er een prachtige "bloementoef" van gemaakt Chantal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke bloemen kaart...lekker vrolijk.
    Ik heb de stempel helaas nog niet (BO) maar als ie er is ga ik ook los denk ik...
    Leuk hoor..!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gedaan gave combi ook met hardwood. En jij bent dus ook een van de gelukkige die deze gave set heeft...(ik ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUper mooi kaartje en wat komen de kleuren mooi uit!
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke bloemen set heb je gebruikt. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke bloemen set heb je gebruikt. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Chantal.! Ik hoop dat mijn flower patch stempels snel binnen komen, dan kan ik er ook lekker mee aan de stempel.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zoals je de thinlits gebruikt hebt, Carmen en jij zitten zeker in het zelfde team ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Chantal! Een hele mooi stempelset is dit!

    BeantwoordenVerwijderen