4 juli 2014

Flower Patch

Hoi,

Gisteren heb ik mijn echte eerste bestelling binnen gekregen uit de nieuwe catalogus. Neeehee, de pre-order reken ik niet mee haha. Ik was op slag verliefd op dit stempel setje, oh wat vond ik hem gaaf en heeft echt een heel groot 'hebben' gehalte. Dinsdag ochtend voerde ik mijn bestelling door, en ja hoor 'Flower Patch' stond meteen al op back order... balen.

Daarom was het een enorme verassing dat hij gisteren toch in mijn doos zat. Ik heb er meteen een kaartje meegemaakt, zo snel mogelijk wilde ik er mee aan de slag. (Herkennen jullie die drang? lol)

Mijn kaartje is een case van een voorbeeld uit de catalogus, vond die zo enorm gaaf dat ik het idee heb gepikt en naar mijn eigen heb gemaakt met een Nederlands woord. Die letters zijn trouwens gestanst met de 'Little Letters' dies uit de catalogus, ook deze zijn nieuw.

Veel stempels he? Het zijn trouwens ook 2 step stempels, je kunt ze over elkaar heen stempelen om een leuk effect te krijgen. 
En ze komen met bijpassende framelits, moet er niet aan denken om alles uit te knippen. Gelukkig kun je de set in een bundle verkrijgen, dat scheelt je zo weer 15%.
Oja, de Little Letters, ik zou ze bijna vergeten. De rondjes op de foto is trouwens om de lettertjes er voorzichtig uit te drukken na het stansen. Hoe ze eruit zien kun je dus zien aan de hand van mijn kaart.

Oh.. jullie snappen wel dat er gisteren niks van mijn studie dagje terecht is gekomen haha.
Ben benieuwd wat jullie van de nieuwe catalogus vinden.

Liefs xxx

2 opmerkingen:

  1. Oh, jij mazzelaar! Ik zit nog te wachten.... Hij is weer erg leuk, dit kaartje! Wat is ie leuk, die Flower Patch! Bij mij in backorder, dus we wachten even af... :-)

    BeantwoordenVerwijderen