1 juli 2014

Pink Glamour & nieuwe catalogus!!

Hoi allemaal,

Een bijzondere dag vandaag, want sinds vandaag is de nieuwe catalogus beschikbaar!! Is dat niet gaaf?!

Klik op de afbeelding om hem te bekijken.
Ik zal er verder niet teveel over vertellen, bekijk en oordeel zelf. Ik ben helemaaaaaal enthousiast, en hopelijk zijn jullie dat met mij ook. Bestellingen kun je doen via: cdekaste@live.nl of wil de catalogus liever in papier formaat, mag natuurlijk ook. Bij bestellingen vanaf 20 euro zend ik deze gratis met je bestelling mee.

In de tussen tijd heb ik al een kaartje gemaakt met de nieuwe producten 'Work of Art' (stempelset), 'Something to Say' (stempelset) en de 'Itty Bitty Accents' (ponsjes).
Het is echt een vrouwelijk kaartje geworden moet ik toegeven, maar vooral overlap in de stempels op de achtergrond vind ik erg leuk!
Zou jij het leuk vinden om eens een Workshop bij mij te volgen of een Party bij jou thuis met de nieuwste producten van Stampin' Up!? Neem even contact met mij op en dan maken we er samen iets leuks van.

Bedankt voor jullie kijkje op mijn blog en hopelijk tot gauw! xx

1 opmerking: