3 juli 2014

SU-per Challenges #48

Goedemorgen allemaal,

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges online.  Dit keer in het teken van een case van een kaartje van Krista. Een case houdt in dat je iets na moet maken, maar hoe mag je zelf invullen. Schets, kleuren, stempels o.i.d. als je je eigen creativiteit er maar op los laat.

Dit is mijn uitwerking geworden van deze uitdaging:
Deze keer heb ik de kaart in vrij neutrale kleuren gelaten, ook om het 'hardwood' meer te benadrukken. Ook heb ik de meest realistische bloemen gebruikt van de Petite Petals en Flower Shop.
Gebruikte items:
Papier: Crumb Cake, Very Vanilla, Chocolate Chip en Fresh Prints DSP
Inkt: Chocolate Chip en Baked Brown Sugar
Stempels: Petite Petals, Itty Bitty Banners, Hardwood en Flower Shop.
Acc.: Leaves Framelits, Petite Petals Punch, Pansy Punch, Sponges, Deco Label Collection, Linen Thread, Bitty Banner Framelits, Paper-Piercing Tool en Pearl Basic Jewels

Wil je het kaartje bekijken wie ik heb gecased? Surf dan snel even naar SU-per Challenges en doe mee :)
Ik ga vandaag aan de slag met mijn studie, een dagje vrij moet ik maar goed benutten toch. Ik wens jullie allemaal een fijne dag! xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten