14 augustus 2014

SU-per Challenges #50 kleuren challenge

Goedemorgen,

Ik start gelijk weer met de eerste challenge van SU-per Challenges na een vakantie periode. Nog volop in de zomer, sommige zijn zelfs nu nog met vakantie maar ik begin gewoon alvast met een kerstkaart, erg he?

In elk geval geen kerst kaart in traditionele kleuren, maar van de kleuren die speciaal voor deze challenge gekozen zijn. Early Espresso, Old Olive en Perfect Plum. Nu had ik helaas geen Early Espresso meer in huis, en mijn bestelling moet nog binnen komen dus gaf mijn vriendinnetje Krista via de post een paar velletjes Early Espresso. Thanks Kris!

Ik heb gekozen voor een niet-standaard kaart. In de nieuwe catalogus staan ontzettend gave 'Star' framelits en ik vond het een leuk idee om de grootste ster als basis te doen voor mijn kaart. Om het geheel een klein beetje meer kleur en kerst gevoel te geven heb ik naast de 3 kleuren ook nog goud toegevoegd.

Kortom, ik ben al helemaal in de kerstkaarten stemming, hoe zit dat met jullie?
Enne, doen jullie ook weer mee met de nieuwe uitdaging?

 
Bedankt voor het kijken en liefs xx

2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuk kaartje! Die tekst 'joy' is supergaaf! Waar is die van? Ik heb deze week toevallig mijn eerste kerstkaarten gemaakt en er ook 1 op mijn blog geplaatst :)

    BeantwoordenVerwijderen