3 september 2014

Blended Bloom

Hoi!

Vandaag een kaartje voor jullie die ik een tijdje terug al hebt gemaakt. Ik kwam toen op Erna haar blog en zij had de 'Blended Bloom' in heel veel kleuren met bijpassende kaartjes, en dat vond ik zo gaaf dat ik deze een klein beetje heb gecased. Een tijdje terug kwamen mijn vader en zijn vrouw terug van vakantie, zij is gek op blauw dus werd het een blauwe 'Blenden Bloom' in de kleur Coastal Cabana met een bijpassend blauw plantenbakje als welkom thuis cadeautje ;)

Persoonlijk ben ik nooit zo fan van de combinatie geel/goud/blauw, maar op dit kaartje vind ik het wel erg mooi samenkomen. Nu ik eindelijk de blendabilities onder de knie begin te krijgen merk ik ook dat ik het steeds leuker vind dat inkleuren hihi.

Hebben jullie al blendabilities?

Bedankt voor kijken en graag tot snel! xx

1 opmerking: