25 september 2014

SU-per Challenge #56: Alles Mag

Hey allemaal,

Het is even een poosje geleden dat ik iets van mij heb laten horen. En in de tussentijd zijn er een aantal dingen veranderd o.a. in mijn privĂ© situatie dat Stampin' Up! op een laag pitje is komen te staan. Mijn situatie is nog niet stabiel en ik ben daarnaast onwijs druk met mijn studie, meer dan daarvoor. Daar liggen mijn prioriteiten en knutselen is momenteel alleen als ik tijd over heb en zodoende ook mijn blog beheren. Tevens heb ik samen met Krista het SU-per Challenges blog overgenomen die nu in ons beheer is en waar ik wel heel veel zin in heb!!  We hebben de regels en activiteiten veranderd, dus als je nog niet hebt gekeken zou ik dat zeker binnenkort doen.

En over SU-per Challenges gesproken heb ik vandaag weer een nieuwe uitdaging voor jullie klaar staan.  Dit is mijn bijdrage geworden:
Ik had echt zin om dit kerstset aan de slag te gaan, maar ik had totaal geen zin om een kerstkaart te maken. Vandaar dat ik wat zoete zuurstok kleuren heb gekozen in combinatie met grijs.
 Doen jullie ook mee? De uitdaging staat in het kader van alles mag, dus ga los zou ik zeggen!

Gebruikte items:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten