26 december 2014

De kerstkaarten zijn de deur uit..

Hoi allemaal,

Deze post stond al even klaar, maar wilde het nog niet online zetten voordat ik wist dat degene die ik een kaartje had gestuurd hem ook daadwerkelijk hadden ontvangen voordat ze het op mijn blog zagen. Ik heb dit jaar wegens tijdsgebrek niet veel aan kerstkaarten gedaan, puur en alleen voor mijn familie en vrienden. Mijn SU! vriendinnetjes en jullie (mijn bezoekers) wens ik natuurlijk ook allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

Vorig jaar was ik helemaal van de traditionele rode kleur voor kerstkleuren, maar dit jaar wilde  ik het helemaal anders. Wit en blauw, de koele kerstkleuren variant. Ik heb maar 1 stempelset gebruikt voor deze kaart namelijk de 'Endless Wishes' waarbij ik de sneeuwvlokken als achtergrond heb laten stempelen.

En een aantal kaarten dezelfde kaarten op rij. Juist de Dazzling Diamons papier in een stervorm maakt het kaartje helemaal af vind ik.

Bedankt voor het langskomen, geniet nog even van 2e kerstdag en gelukkig oud & nieuw (nogmaals!)

xxx

Gebruikte items:
Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking: