5 december 2014

SU-per Challenges #62, #64 en #66

Hoi allemaal,

Het is even geleden, en dat dringt pas tot mijn door omdat ik 3 updates van SU-per Challenges niet meer heb gepost op mijn blog, oops!! Ik zal ze nu vandaag in deze post plaatsen en hopelijk houd ik het vanaf nu weer bij ;)

Challenge #62, was een challenge met gebruik van 'kraft' papier. Nu heb ik een beetje vals gespeeld, want ik had dat niet in huis. Toen maar lijkend DSP papier gebruikt en met mijn nieuwe Curvy Keepsakes Dies leuke doosjes gemaakt met kerstboompjes. De rode glitter sterretjes waren oorspronkelijk wit, maar beetje leuk spelen met inkt en een spritzer kun je ze in allerlei leuke kleuren toveren.

De doosjes zijn inmiddels al ingepikt door mijn oma, is leuk voor kerst als decoratie vond ze hihi.

Challenge #64, een challenge aan de hand van een sketch. Ik heb met deze sketch flink zitten stoeien. Ik heb voor het eerst maar eens 'Banner Banter' uit de kast gehaald, die lag al heel poos ongebruikt in mijn kast. Het is zo'n snoezig stempelsetje, maar kon er tot nu toe nog niks leuks mee verzinnen. En dan hebben we nog 'hello', een stempelset aanschaffen voor 1 stempeltje... herkennen jullie het?? haha

En tot slot Challenge #66, die gisteren is gestart. Hiervoor hebben jullie nog twee weken de tijd om mee te doen. Enige vereiste is dat je banners gebruikt op je project, dus laat je creativiteit de vrije loop en doe gezellig mee met SU-per Challenges.

Ik wilde ditmaal ook een keer gebruik maken van DSP, over het algemeen gebruik ik dit weinig maar heb het toch maar eens uit de kast gehaald. Hopelijk zien jullie de bannertjes op mijn kaart ;)

'Snapshot' vind ik echt een leuke stempel met gebruik van blendabilties. Heb de kleuren vrij neutraal gehouden met glimmer papier.
Zo, ik ben weer bij. En kruip zo richting mn knutselkamer voor een nieuw projectje. Ik wens jullie allemaal een goed weekend! 

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal, je was zeker druk met wat anders ;-).
    Ik vind ze allemaal weer SUpergaaf. En dat DSP....ik heb het ook in huis, maar vergeet het ook vaak te gebruiken.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen