21 december 2014

SU-per Challenges #68

Hoi!

Het is weer bijna het einde van het jaar, de kerstkaarten kunnen nu nog want na 1 januari is het afgelopen die zooi. En om heel eerlijk te zijn kijk ik er naar uit om geen kerstkaarten meer te maken haha. Maar voor deze challenge heb ik nog gauw een kerstkaart gemaakt met de set 'Many Merry Stars', ik kwam er achter dat deze nog voor nieuw in mijn kast lag en dat kan natuurlijk niet ;)

De uitdaging is ditmaal een kleuren uitdaging en daar heb ik mij netjes aan gehouden.
Ik vond de achtergrond behoorlijk kaal als ik alleen Crumb Cake cardstock als achtergrond zou hebben, dus heb ik groene sneeuwsterren gestempeld en de kaart om lijnt met stiksels. Verder was ik denk ik onbewust geïnspireerd door een kaart van mijn vriendinnetje Krista Driessen, want de kaarten hebben wel iets van elkaar weg.

Jullie kunnen ook nog mee doen met deze uitdaging van SU-per Challenges tot 1 januari 2015, de uitdaging dit maal is een project te maken van de volgende kleuren:
Bedankt voor jullie bezoekje!

Gebruikte items:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen