3 februari 2015

Four Feathers

Hoi!

Gisteravond aan de slag geweest met Four Feathers. Ik was een beetje inspiratieloos en liet mijn vriend stempelsets uitzoeken waarmee ik mocht werken. Nou zo gezegd, zo gedaan. Hij gaf mij 'Four Feathers en 'Something to Say'. Ook kwam de mededeling dat ik een kaart moest maken en dat er absoluut geen roze in mocht zitten. Hij wenste me veel succes, en bedankt schat.

Ik pakte al gauw naar mijn vertrouwde kleur blauw, dat is na roze mijn favoriete kleur om mee te werken. Samen met zwart/wit moest dit de kleuren combinatie worden van dit kaartje.

Dit is het resultaat van gisteravond:

Ik ben helemaal verliefd op de 'Hello You' thinlits, die maken het kaartje net even helemaal af. Ik vind alle tekst stanzen enorm leuk moet ik bekennen. Beetje bling bling erbij d.m.v. rhinestones en silver embossing powder geven net dat extraatje.

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Je vriend heeft een geweldige keuze gemaakt, en jij een supermooi kaartje! Ik ben ook weg van de veertjes en de stansen, zo tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Leuk hoe je hier de stempelset Four Feathers hebt gebruikt. Ik heb deze sinds kort ook, dus je brengt me op goeie ideeen! Bedankt voor de inspiratie!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spelletjes doe je met jeveiend 😄. Ik ben verliefd op je kaart. Super!

    BeantwoordenVerwijderen