28 februari 2015

Pyjama Party!

Hey,

Afgelopen woensdag hadden Caro en Carmen een 'Virtuele Pyjama Party' georganiseerd. Een online evenement die we vanuit ons huis in onze luie stoel konden bijwonen. Doel was om dingen met elkaar te delen betreft SU!, leuke stellingen, discussies, swaps, prize patrol enzovoort. Ook kregen we van te voren een opdracht om iets te maken in de kleuren Bermuda Bay, Coastal Cabana en Pear Pizzaz, we mochten een neutrale kleur erbij gebruiken.

Afgelopen januari hadden we een Pinkies dag in Langbroek, daar heb ik met de Raffle (Je koopt dan lootjes, en als je nummer wordt getrokken dan mag je zelf kiezen welke prijs je wilt meenemen die uitgestald liggen op een lange tafel. Maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt, want op = op.) de stempelset 'Your Perfect Day' gewonnen. Ik wilde dit stempelsetje al langer, maar besloot het vanwege m'n budget niet te kopen, maar zo doende heb ik hem toch in mijn bezit! Yea, Happy!

Onderstaand kaartje heb ik met dit stempelset en de opgegeven kleuren gemaakt. Ik heb wel een retired item gebruikt, namelijk de Stampin' Spritzer! Foei, Chantal toch ;)

De tekst heb ik geƫmbosst met Silver embossing powder. De kleuren combinatie vond ik eerst niks, maar nu dat mijn kaart klaar is vind ik de kleurtjes toch wel erg leuk bij elkaar staan.
Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen en hopelijk tot de volgende keer!

Gebruikte items:




2 opmerkingen: