7 februari 2015

SU-per Challenges #72: Schets

Hoi hoi!

Een beetje erg laat, want de challenge is inmiddels al afgelopen. Maar toch wilde ik het met jullie delen, een kaartje voor SU-per Challenges n.a.v. een schets.

Ik heb in meerdere lagen gewerkt zoals je ziet, namelijk  basis cardstock, met daarover DSP en dan nog 2 lagen cardstock. Om vervolgens nog lagen te verwerken als 'embellishments'.

De glitter ster had ik nog over van mijn gestanste sterren uit mijn kerstkaarten. Verder ben ik vrij eentonig geweest met het kleur gebruik van mijn kaart.

N.a.v. onderstaande schets is mijn kaartje gemaakt. Gebruik gerust de schets voor inspiratie.
Momenteel lopen er twee andere leuke uitdagingen bij SU-per Challenges, waarom neem je niet even een kijkje?

Bedankt voor je bezoekje! X


Gebruikte items:






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen