12 februari 2015

SU-per Challenges #76: Kleuren

Hoi!

Jullie weten inmiddels al wel hoe laat het is gok ik zo ;) Jeej! Een nieuwe challenge van SU-per Challenge staat online. Dit maal hebben we voor jullie weer een kleuren challenge klaar staan, en ja hij is behoorlijk zoetsappig maar wat wil je met Valentijnsdag voor de deur hihi.

De opdracht was om te werken met de kleuren Real Red, Strawberry Slush en Pink Pirouette. Ik heb besloten om 'Sheltering Tree' maar eens uit de kast te pakken. Ik vond hem zo leuk in de catalogus, maar hij lag nog voor nieuw in mijn kast. Ook heb ik de 'Hello You' thinlits er weer bij gepakt, ik ben bang dat je die nog veel vaker zult tegen komen in mijn posts.



Doen jullie ook mee met de nieuwe uitdaging van SU-per Challenges?

Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen!

Gebruikte items:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen