26 februari 2015

SU-per Challenges #78: Brights

Hoi!

Vandaag staat er weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges online. Dit maal in teken van de 'Brights'. Dat is één van de kleur groepen die Stampin' Up! aanhoudt. De naam Brights verklapt het al, het zijn de wat fellere kleuren. Ik vond dit een lastige opdracht omdat het om zoveel kleuren betreft. Ik heb bijna alle kleuren gebruikt in mijn project, vond het wel even prima voor nu haha.

Voor mijn inzending ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met mijn 'Gift Box Punch Board'. Ik heb lang getwijfeld of ik hem wilde nemen, na uit eindelijk overstag te zijn gegaan heeft die eerst weer een poosje stil in mijn lade gelegen, zonde!! Je kan er zulke leuke verpakkingen mee maken voor bijv. een presentje of leuke swapjes.

De doosjes zijn vrij simpel gehouden, maar ik vind de eenvoud hierin wel heel leuk.
Ai, en nog meer *lol*. Paste niet op 1 foto, dus dan maar zo ;)
Ik was zo bezig met de Gift Box Punch Board dat ik besloot om nog een groter doosje te maken in Basic Gray, die ik verder heel simpel versierd met Gorgeous Grunge, Silver embossing powder en Petite Petals.

Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen.

Gebruikte items:



2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige doosjes! Erg leuk gemaakt!!! En de brights dat past helemaal in mijn straatje, dus hopelijk gaat het mij ook weer lukken om deze week aan jullie challenge mee te doen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen