3 april 2015

Butterflies 2.0

Hoi!

Een poosje geleden was ik op mijn Instagram mijn tijdlijn (?) aan het bekijken. Daarin volg ik ook meerdere SU! demonstratrices over heel de wereld, waaronder ook Steffi uit Duitsland. Ik spotte een kaartje van haar die ik gewoon moest CASen!! Wat een geweldig mooi kaartje vond ik dat zeg, en alle credits gaan dus naar Steffi.

Onderstaand kaartje is hier dus op gebaseerd, wel met gebruik van andere stempels, kleuren en tekst.

Gebruikte items:

Aangezien ik toch in een blauw, wit, grijze vlinder bui was besloot ik een kaartje van een tijdje geleden na te maken van mijzelf die ik bij Krista heb gemaakt destijds, maar dan wel in de stijl van de glimmer paper zoals het bovenstaande kaartje.

Gebruikte items:

Volgens mij heb ik sowieso een nieuw favorietje erbij, de Butterflies Thinlits dies ;)

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer!


1 opmerking: