26 april 2015

SU-per Challenges #86

Hoi!

Afgelopen donderdag was het weer zover, een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Aangezien het morgen Koningsdag is staat het dit maal in het teken van de kleuren van de Nederlandse vlag, Rood (Real Red), Wit (Whisper White), Blauw (Night of Navy).

Nu heb ik deze kleuren gebruikt samen in combinatie met Basic Gray en Vellum.  Het is een Clean and Simple kaartje geworden, het zilvere embossing powder matcht weer goed bij de cardstock van Basic Gray.

Buiten de uitdaging om had ik deze kleuren nooit samen gebruikt op een kaart. Maf hé, dat je door challenges te doen in staat bent andere dingen te maken dan wanneer je 'blanco' aan je knutsel bureau zit. Ik vind het prettig, je verkent een beetje het onbekende en beetje bij beetje leer je steeds meer en kun je ook weer dingen toepassen aan je eigen stijl.


Doen jullie deze keer ook weer mee met SU-per Challenges?


Gebruikte items:

2 opmerkingen:

  1. Zo een mooie kaart, ik hou heel erg van jou stijl.Ik ben je nieuwste volger nu, ik kom zeker vaker langs ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen