14 mei 2015

Glitter and glamour

Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik automatisch al glimmer paper en rhinestones pak alvorens ik een kaart ga maken. Soms heb je een periode met één dezelfde stijl, denk ik?

Anyway, ik ben verknocht aan de kleur 'Island Indigo', dit was na 'Strawberry Slush' mijn favoriete kleur bij Stampin' Up! Helaas gaat de laatstgenoemde kleur eruit, samen met mijn veel gebruikte 'Baked Brown Sugar'. Nu komen er 5 mooie kleuren voor terug, maar toch doet het even zeer... :'( snik hihi.  Nu kan ik die kleuren nog wel gebruiken natuurlijk, maar iets bij bestellen ervan (inkt, papier) gaat niet meer en op = op. Oh.. en niet te vergeten mijn favoriete 'Naturals White' papier gaat er ook uit, welke ik ook heb gebruikt met dit project. Gelukkig had ik nog net een nieuw pak weten te bemachtigen voordat ze uitverkocht waren. MAAR daarvoor hebben we wel weer gigantische leuke nieuwe spullen in de catalogus staan die in gaat op 2 juni.

Voor dit kaartje heb ik een strook genomen van 'All Abloom' DSP, en dit als basis gebruikt voor de kaart. Dit stukje was een left over papiertje van een online  SOL waarbij ik heb deelgenomen bij Stempel Mee. (Zoek je nog leuke ideeën, tips & tricks, saamhorigheid enzovoort, kijk dan vooral even op hun blog). Dit strookje heb ik samen met een strookje glimmer papier geplakt op de basis kaart.


Verder heb ik met mijn nieuwe favoriete stempel set 'Sheltering Tree', de achtergrond gestempeld in 'Smoky Slate' en ben ik aan de freubel gegaan met thinlits, framelits en ponsen om het daarna af te werken met rhinestones.


Gebruikte items:

Vergeten jullie niet dat er vandaag weer een nieuwe uitdaging van start is gegaan op SU-per Challenges? Ik wens jullie allen een fijne Hemelvaartsdag!

Bedankt voor jullie bezoekje xx

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Chantal! Tja, dat is lastig he, als er kleuren verdwijnen...jammer. Gelukkig zijn er mooie nieuwe kleuren bijgekomen, maar van mij zouden ze allemaal mogen blijven.
    Gezellige avond!

    BeantwoordenVerwijderen