19 mei 2015

Old vs. New

Laatst viel mijn oog op een retired 'old' stempelsetje boven in mijn kast. Ik bewaar namelijk alle retired stempels (Stempels die niet meer verkrijgbaar zijn bij Stampin' Up!) apart van de current stempels (Stempels die in de huidige catalogus staan). Ik zag namelijk 'So Very Grateful' er tussen staan, een setje die ik gratis heb gekregen in Manchester tijdens de convention, ik voelde dat ik gewoon aan de slag moest hiermee. Het Designer Serier Paper dat ik hier heb gebruikt is 'New' en komt uit de catalogus dat 2 juni uitkomt.

Ik ben niet de beste tekenaar, maar heb geprobeerd de bloemetjes in te kleuren met behulp van een aqua painter en een penseel. Het feit dat het niet super netjes is, heeft zo z'n charme vind ik. (Onder het mom van het is en blijft handwerk)
Het viel mij ineens op dat Stampin' Up! eigenlijk maar weinig roze kleuren heeft momenteel, waar ik voorheen veel naar 'Strawberry Slush' greep moet ik bekennen dat ik 'Rose Red' stiekem toch ook wel een erg mooie kleur vind.

Gebruikte items 


Ook besloot ik om een notitieblokje te maken met nieuwe en oude spulletjes van Stampin' Up! maar dit keer met de kleuren 'Rose Red' en 'Island Indigo' als combinatie. Nu heb ik de 'So Very Grateful' stempel niet ingekleurd, omdat ik dit anders te druk vond.

De 'Enjoy' tekst komt uit de 'Mini Treat Bag Thinlits', onder het mom dan heb ik die ook een keer gebruikt haha ;) De sequins zijn niet van Stampin' Up! maar passen qua kleur goed bij Island Indigo.
En nog een foto van de zijkant, zodat jullie kunnen zien dat het echt om een gepimpt memoblokje gaat!

Gebruikte items:


Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen, en hopelijk tot de volgende keer!


1 opmerking: