29 mei 2015

Stampin' Up! boxes

Hoi,

Overmorgen sta ik met een kraam in Amstelveen, om de kraam een beetje te vullen heb ik o.a. wat doosjes versierd. Hieronder laat ik een aantal doosjes zien die ik verkoop, en uiteraard kan de butterfly thinlits stans niet ontbreken.  De doosjes zijn in allerlei verschillende maten, en zijn leuk om weg te geven, vind ik.
Bij het onderstaande doosje heb ik weer een retired stempelsetje gebruikt namelijk 'So Very Grateful'.

Hier heb ik een gestanste vlinder als masker gebruikt om een achtergrond te maken.
En diezelfde 'masker' heb ik hier weer gebruikt om op het doosje te plakken. Hierdoor is de vlinder ook niet egaal oranje, maar zie je duidelijk de sponseffect er op terug komen.
Tot slot nog een doosje in de kleuren Island Indigo en Soft Sky.
Volgende keer komt weer een uitgebreide lijst met producten, het was zoveel dit keer dat het artikel wel heel lang werd anders *lol*.

Ik wens jullie allen een fijn weekend en bedankt voor jullie bezoekje!


3 opmerkingen:

  1. Leuke doosjes zijn het geworden Chantal! Veel plezier en goede verkopen op de markt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Amstelveen. Super leuke doosjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige doosjes Chantal! Die vast zo uitverkocht. Zekers te weten! Zet hem op in Amstelveen meid! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen